.

.

środa, 13 lutego 2013

Aplikacji LISTONIC mówię zdecydowane NIE

Dzisiaj o sprawie, która mnie wkurzyła. Ponieważ miałam aplikację LISTONIC, dostałam wiadomość z linkiem, żeby  wejść i sobie obejrzeć stronę… co zobaczyłam.. promocję jak zwykle tych samych blogów, NAJ NAJ... Napisałam, a gdzie inne blogi?

Przecież wielu innych blogerów „składa” się na sukces listownic, to my wszyscy publikując swoje przepisy podbijamy statystykę takim aplikacjom .. a nie TYLKO ciągle te same blogi które widnieją we wzmiankach na stronie bloga listonica. Przecież każdy mając aplikację powinien mieć taką samą szansę aby o nim wspomniano, a czy Listownic o WAS napisał i wspomniał na swoim blogu?   

 APLIKACJI LISTONIC MÓWIĘ ZDECYDOWANE  NIE  - Nie będę reklamowała aplikacji, które mówią w kółko tylko o tych samych blogach..

A poza tym nareszcie moja strona przestała się "jąkać” po wypięciu tej aplikacji :-)

 obrazek znaleziony w sieci

2 komentarze:

Dziękuję bardzo za komentarz :)